Daisypath Anniversary tickers
_____________________________________________________________________________________

Friday, February 17, 2012

18 Feb 2012

Hai , bertemu lagi kita . err , okay fine aku perasan blog aku ni ramai followers pulak . hahaha perasan lebih tau kau ni noniey oi ==' HAHA :) hmm okay entry ni aku nak post about my life . I mean ' A NEW LIFE ' ! start from 18feb , everything changed . hidup sebagai orang dewasa dan aku akan jadi lebih matang . I'm a new Nonieyy :) now , hidup aku tak lagi seorang , tapi berdua . berdua ? hmmm , apsal berdua ? aku dan si dia :) now , aku ada tanggungjawab . insyaAllah , aku akan jadi yang terbaik utk diri nya . aku akan buat apa saja utk buat dia happy even aku harus gadai nyawa aku . hidup aku takkan lengkap tanpa dia dan aku tak boleh hidup tanpa dia . seminggu atau dua minggu ni , hidup aku agak bermasalah . aku angkat kaki bawa dia bersama bukan bermakna aku lari dari masalah atau menarik dia or pape . buat aku tak tahan tgk org aku syg sakit hati . siapa tahan ? come on laa , siapa tak terasa if cara text msg tu mcm menuduh ? agak laa , kitorang pun manusia biasa punya hati dan perasaan kot . siapa tak terasa , btw sorry laa if aku mention hal ni kat sini . aku nak cakap depan-2 pun entah bila boleh cakap if masing-2 mcm langsung taknak tegur . takpa laa , aku ni pun bukan penting sgt pun :) and aku rasa aku takda hak utk bersuara dalam hal ni . kan ? sudah laa , aku pun malas nak fikir hal ni lelama , nanti siapa yg sakit hati ? aku jugak . hmm , fuhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *nafas lega . so say hello to new life :) doakan kebahagiaan kami berdua :) salam 1 Malaysia :)

No comments:

Post a Comment